Ви є тут

2 роки

Версія для друкуВерсія для друку

Соціальний розвиток

Дитинка:

  • наслідує поведінку інших, особливо дорослих та старших дітей
  • краще сприймає себе як окрему особистість
  • більше радіє компанії інших дітей

 

Емоційний розвиток

Дитинка:

  • демонструє підвищену самостійність
  • починає бути неслухняною
  • прагнення самостійності досягає максимуму десь у 18 місяців, потім спадає

 

Когнітивний розвиток

Дитинка:

  • знаходить предмети, навіть якщо вони заховані під двома-трьома шарами чогось
  • починає предмети сортувати за кольором та формою
  • починає вигадувати історії

 

Мовний розвиток

Дитинка:

  • вказує на предмет на картинці, коли його називають
  • впізнає імена знайомих людей, предметів та частин тіла
  • говорить кілька окремих слів (в 15-18 місяців)
  • говорить простенькі фрази (в 18-24 місяці)
  • складає речення з 2-4 слів
  • виконує прості прохання
  • повторює слова, почуті “краєм вушка” під час якоїсь розмови

 

Моторний розвиток

Дитинка:

  • самостійно ходить
  • везе за собою іграшки, коли ходить
  • несе в руках велику іграшку чи кілька іграшок під час прогулянки
  • починає бігати
  • стоїть навшпиньках
  • копає мя'чика
  • залазить на меблі та злазить з них без сторонньої допомоги
  • піднімається та спускається зі сходів, тримаючись за опору

 

Моторика рук

Дитинка:

  • самостійно пише щось собі карлючками
  • перевертає кошик, щоб висипати з нього предмети
  • будує вежу з чотирьох кубиків і більше
  • може користуватися однією ручкою частіше від іншої

 

Повідомте лікаря Вашої дитини, якщо в неї присутня хоча б одна з таких ознак затримки розвитку у її віковій категорії:

Дитинка:

  • до 18 місяців не почала ходити
  • після кількамісячного досвіду ходіння у дитинки не виформовується зріла модель ходіння — з п'ятки на носочок — або дитинка ходить навшпиньках
  • не говорить щонайменше 15 слів
  • до 2-х років не починає складати речення з двох слів
  • до 15 місяців не починає розуміти призначення предметів побуту (щітки, телефону, дзвіночка, виделки, ложки)
  • до 2-х річного віку не починає імітувати дії та звуки
  • до 2-х років не починає виконувати простих прохань
  • до 2-х років не навчилася возити іграшки на колесиках
  • сильно втрачає вже набуті навики